Vraag van de maand: mag mijn werkgever mijn NAPA factuur ontvangen?

Afbeelding voor Vraag van de maand: mag mijn werkgever mijn NAPA factuur ontvangen?

‘Mijn werkgever betaalt mijn contributie voor de NAPA. Waarom kan mijn werkgever de factuur niet rechtstreeks ontvangen?’

NAPA stuurt de facturen rechtstreeks aan haar leden, omdat wij geen relatie zijn aangegaan met de werkgever. Het is daarom niet mogelijk om de factuur op naam van de werkgever te sturen. Indien de werkgever de kosten voor het lidmaatschap en/of kwaliteitsregistratie (deels) wil betalen, dan kunt u het bedrag eerst zelf aan NAPA overmaken en het vervolgens via een declaratieformulieren bij de werkgever indienen.

Reacties

  1. Jan Mulder 4 apr

    Wanneer ontvang ik de factuur? is dit op papier of digitaal? met vriendelijke groeten, jan mulder

    1. Milena Babovic - Dosljak 5 mei

      U ontvangt de factuur digitaal per mail. Deze is in april naar alle leden verstuurd.

Word lid van NAPA

NAPA is dé beroepsvereniging van en voor alle (aankomende) physician assistants in Nederland.

  • Vertegenwoordiging van de PA

  • Delen van kennis en ervaring met vakgenoten

  • Korting op het Jaarcongres PA Invest

  • .. En nog meer